среда, 19. мај 2010.

Glee

Ima ta jedna nova serija koju svi hvale i koja je dobila neke silne nagrade, ali ja sam sebi rekla da mi ne treba jos jedan razlog za buljenje u tv. Ionako sam stalno na kaucu sa daljinskim u ruci, saltam kanale i trazim "The Office"- postala sam zavisna od njih. Necu novu drogu. Juce me uhvati neka depresija, sve mi ide na zivce, nista mi se ne radi, nista zanimljivo ni na internetu ni na tv-u. Bezveze ostavim tv ukljucen i nesto se motam po kuci, vidim da ide bas ta serija, ali ne obracam puno paznju. Negdje na pola epizode ja se ukljucim i............. otplacem do kraja! Ostatak veceri provedem pokusavajuci da nadjem prethodne epizode (nisam uspjela).
Super serija, sta drugo da kazem.
A da, nije mi jasno zasto su ukinuli The No.1 Ladies' Detective Agency , to je bilo pravo osvjezenje. Valjda serija nije imala dovoljnu gledanost, izgleda da vecinu na ovoj planeti cine oni koji vole vampire, ubistva i isjeckane leseve.

Нема коментара:

Постави коментар